علی دایی در کنسرت محسن یگانه هم تشویق شد
 
پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 10:14 ::  نويسنده : fazel

تابناک نوشت:
يک‌شنبه شب، محسن يگانه روي سن سالن برج ميلاد وقتي که مي‌خواست ميهمان ويژه کنسرت خود را به حاضرين معرفي کند اتفاق ناخوشايندي رخ داد. يگانه با جملاتي مثل «ستاره هميشگي فوتبال» و «بازيکن هميشه بزرگ» در حال معرفي اسطوره فوتبال ايران بود که يک لحظه مکث کوتاهي کرد تا پس از آن علي دايي را صدا بزند.
در هنگام همين مکث کوتاه يکي از حاضران در کنسرت با صداي بلند گفت: «ول کن اين فوتباليست‌ها رو. آخرش همه ميشن شيث و نصرتي! خود تو عشقه!» عجيب آنکه عده‌اي از حاضران هم شروع به تشويق اين فرد کردند.
محسن يگانه هم که مديريت سالن را از دست داده بود براي لحظاتي توانايي هيچ کلامي را نداشت. او انگشتش را مقابل دهانش قرار داد و از آن فرد خواست که سکوت کند! در اين لحظه علي دايي هم که به همراه همسرش در سالن حضور داشت به نشانه تاسف سرش را تکان داد!
ثانيه‌هايي بعد بقيه حاضران در سالن با تشويق شديد دايي سعي کردند که اين بي‌احترامي را از دل او در بياورند و دايي پس از ديدن واکنش مثبت و استقبال مردم به احترام علاقه‌مندانش بلند شد و براي همه دست تکان داد. علي دايي در زمان مربيگري‌اش در پرسپوليس دو بار به دلايل غيرفني شيث رضايي را از تيم اخراج کرده بود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 47005
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1